top of page

Hur fungerar det? 

Vår rekryteringsprocess är designad för att ge arbetssökande möjligheter till karriärutveckling och att hitta en passande tjänst. Vi arbetar nära med arbetsgivare för att säkerställa en smidig och framgångsrik rekryteringsprocess för alla inblandade parter.

Identifiering av behov

Vi börjar med att få en insikt i dina karriärmål, erfarenheter och kvalifikationer. Du kan anmäla dig till vår tjänst genom att lämna ditt CV och annan relevant information.

Utvärdering

Vi bedömer ditt CV och andra dokument för att avgöra om du är lämplig för de tjänster vi för närvarande har tillgängliga.

Bemötande och intervjuer

Anställningsstöd och uppföljning

Om du är en bra match för en tjänst, bjuder vi in dig till en intervju. Detta ger oss en chans att lära känna dig bättre och förstå dina karriärmål och önskemål.

När vi har hittat en lämplig tjänst, hjälper vi dig att förbereda dig för intervjun hos arbetsgivaren. Vi stödjer dig genom hela processen, från intervjun till anställningen.

Lediga tjänster

Hitta den bästa matchningen för dig. 

bottom of page